Uveiti

Hello, while I was on holiday in USA, I was diagnosed with Uvestis. I also have Ankolysing Spondilitis HLA-B27 positive. I was given drops of Cyclopentolate and Prednisolone for a week and told to get it looked out in a week to see if it has gone. I have now returned to Sicily and need to see an Opthamologist. I don't speak much italian so would prefer to see an English speaking Opthamologist. Does anyone know of any English speaking Opthamologists in Sicily. Preferably in Agrigento region. Although I am willing to travel.

Ciao, mentre ero in vacanza negli Stati Uniti, mi è stato diagnosticato Uvestis. Ho anche la spondilite anchilosante HLA-B27 anchilosante. Mi è stata data una goccia di Cyclopentolate e Prednisolone per una settimana e ho detto di averlo guardato fuori in una settimana per vedere se se ne fosse andato. Sono tornato in Sicilia e ho bisogno di vedere un Opthamologist. Io non parlo molto italiano quindi preferirei vedere un opthamologist di lingua inglese. Qualcuno sa di opthamologists di lingua inglese in Sicilia. Preferibilmente nella regione di Agrigento. Anche se sono disposto a viaggiare.
[#1]
Dr. Luigi Marino Oculista, Medico legale 17k 575 314
prof Maurizio UVA a Catania

LUIGI MARINO CHIRURGO OCULISTA
CASA di CURA “ LA MADONNINA “ via Quadronno n. 29 MILANO centralino tel 02 583951 / CUP 02 50030013